Valg af radiatorer og leverandør

Hej,

Jeg står og skal have indkøbt 3 stk. radiatorer incl. fittings og PEX-rør. Er der nogen som har gode erfaringer med bestemte radiatormærker, meget gerne til en fornuftig pris.

Endelig vil jeg også sætte pris på hvis der er nogen som har erfaringer med nogen af de efterhånden mange internetbaserede VVS-leverandører.

Med venlig hilsen

Claus Holm
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Jeg har købt Rio radiatorere gennen vvs-grossisten.
Dem er jeg godt til freds med.

MVH Per

Med venlig hilsen
Per M. Friis

jeg købte 2 radatorer i Harald Nyborg, de er rigtig fine og er også til en ok pris! :wink:

arnstein
Jeg købte radiatorer og alt tilbehør hos www.vvseksperten.dk..
Knald god service efter min mening og priserne er samtidig lave..
Jeg endte med at købe det hele hos www.billigvvs.dk - Her var der god service og absolut fornuftige priser. Jeg valgte RIO radiatorer.

Jeg bestilte varerne tirsdag eftermiddag og onsdag morgen kom det meste med fragmanden. Resten kom senere på formiddagen med posten.

En lille sjov historie var der med PEX-rørene. Jeg skulle bruge noget Wavin rør, og prøvede at ringe til Sanistål. De skulle have kr. 2306,00 for 50 meter, og BilligVVS skulle have kr. 1395,00 - Jeg bestilte det så naturligvis hos BilligVVS, og da pakken ankom med posten, stod der som afsender; Sanistål A/S :-) De har altså nogle gode avancer på det skidt.

Med venlig hilsen

Claus Holm
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis