Kommentarer til projekt: Dræn i haven

Her samles kommentarer til projektet: Dræn i haven

Kommentarer vises både her og på projektet.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Forslag til Oliverm ... Det er overkommeligt at løfte græstørv mens du fjerner jord 15 cm. Med en smal skovl, Læg drænslange med grus under og over tørvene lægges på plads, så får du masser af vand til en brønd, til forsøget men en vanddybde på 50 cm. Så bygger du en mammutpumpe, du ser en beskrivelse af denne på Google (mammutpumpe funktion). Den du ser er til 30 watt. Blæser,men til dit forsøg,da brug 25mm rør og en blæser på ca 10 watt. Ca 150 Kr. I byggemarked (akvarieblæser) herefter bliver du bidt af denne metode, må jeg tro at du kan komme af med vandet når du således får det løftet feks 50 cm. Over terræn ??
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej.
Projekter er til egentlige projekter for inspiration og fremvisning, ikke til spørgsmål i den forstand.
Vil du ik slette dit projekt og i stedet oprettet en tråd i forummet, så skal folk nok hjælpe.

Problemet med at oprette projekt til sådan noget er, at så er det svært at finde de egentlige projekter i bunken, efterhånden som flere og flere opretter forkert. 

Mvh. Christian M
 

Jeg undskylder at jeg ikke kan forstå systemet og har bedt om at blive slettet som bruger.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Krawse skrev den 13-02-2020 12:48:34

Jeg undskylder at jeg ikke kan forstå systemet og har bedt om at blive slettet som bruger.

 Tænker kommentaren er rettet mod trådstarter så du behøver ikke blive fornærmet.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis