Hej,
Jeg oplever udfordringer med et Damixa Akita (todelt bruser), som er meget utæt periodisk. Den kan smide, hvad der svarer til ,et halvt til et helt glas vand en gang hver 2. time.
Jeg har efter råd skiftet reguleringsenheden til varmt vand (venstre), hvor man også åbner for vandet. Den skulle kunne kalke til. Dette var ikke tilfældet, men skiftede den nu alligevel. Dette har desværre ikke afhjulpet problemet.
Det er underordnet om skilleren står på håndbruser eller den store bruser. Så kommer det bare ud af den valgte anordning.
Nogle der har erfaringer med samme, eller ved hvad jeg skal købe af reservedele og skifte?
Venlige hilsner
Mathias