Skifte vandhane?

Hej!
Mit køkken armatur er knækket, så jeg har købt en ny vandhane.

Men er det svært at skifte, og hvilket værktøj skal man bruge ?

HAr set lidt Youtube videoer, og der kan man jo køre det på 5-10 min, men er det virkeligheden ?

Jeg vil ikke gøre mere "udefra" da jeg lige inden fik skiftet pakninger, og så helt ny hane fra boligselvskabet, så hvis der skulle igen ville det være 3. gang på kort tid gg.

Og så koster en vandhane i Jem og Fix kun 129 kr. og den har 5 års garnanti, den et sgu nok fik nok som em far Silvan eller Bauhaus meed 20 år til 999.- kr

Hej! Mit køkken armatur er knækket, så jeg har... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Nu vi har begyndt at spaamme tråden så er her LINK ti den Engelsk nøgle som Karl smart mener.
Min far havde nok ikke fået rigtig fat i det ( hvad forstand har bønder på det ) så han kaldte alle skiftenøgler Engelsk nøgle. Jeg har nogen gange fået så en bagvendt i hånden og det er ret irriterende.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Haha !

Ja rent teoretisk kunne jeg nok bare ringe til min udlejer og få den skiftet, men jeg ser det som en slags udfording eller pinligt ligefrem.

Det er kun 1 måned siden de skiftede hele køkkenet, altså bordplade, og herunder vask osv.

Så vil helst bare betale selv, især nu jeg selv er 100% skyldig i skaden jo.

Jeg forsøger lige selv, de havde en vandhane til 129 kr i Jem og Fix. Ellers må jeg jo ringe til et VVS-firma så ;) Sådan er det jo.
Du hænger på en eventuel vandskade hvis det springer læk en dag du ikke er hjemme .............

Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............
Så er det jo heldigt at jeg altid er hjemme og kan lukke stophanen, hvis jeg af en eller anden grund alligevel ikke er hjemme i en længere periode ;)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis