Jeg har et indbygnings badekar ca fra 1970 i støbejern/jern ca 8mm gostykkekse hvor jeg skal bytte Multiplex, men mit spørgsmål er op man kan lave dey hul større til denne ventil med drejeknap uden at ødelægge maling/ emaljen, og hvis er det nok at efter male med ???
Hullet er Ø 3.5mm for lille til den nye plast ventil. Eller er mulighed at skære bort den lille plast kant og da muligt vand på gummi pakning.
Mvh Mbrun
Mbrun