Hej alle sammen.
Jeg er i gang med et mindre projekt, hvor jeg laver bokse, til mine dyr. Jeg har valgt at bruge ganske alm. lecablokke 10x49x19.
I mit projekt, er jeg ved at lave 5 bokse hvor der skal gå ponyer og geder i hver deres boks.
Jeg skal have 5 blokke oven på hinanden og jeg bruger cement til at mure med, i et blandingsforhold på 1:6, 1 del cement og 6 dele sand.
Mit spørgsmål til jer er følgende, kan jeg undvære studsfugen, og derved støde blokkene helt sammen, eller går det udover holdbarheden på væggen der bliver ca 1 meter høj?
På forhånd tak :)