Hej,
Er der nogen som ved, hvad der sker med oliebrænderen, når der byttes om på fase og nul ved tilslutning i overkogsboksen.Det skete desværre, og den tog hfi relæet, Jeg monterede fase og nul de rigtige to steder i boksen, men nu er brænder helt død. Den tager ikke relæet, vil ikke starte.
mvh. Jens