Jeg har købt et hus hvor der er Viktoalierum. Dette lægger op ad køkken og bryggers hvor der er gulvvarme. Der er ligeledes gulvvarme på badet ovenpå som ligger lige over rummet. Derfor lægger der rør op til badet inde i vintoalierummet( hvorfor ved jeg virkelig ikke) er der nogen der ved om jeg på en eller anden måde kan få isoleret rørerne så de ikke afgiver så meget varme. Rummet er gravet Ca 50 cm ned i jorden.