Mit Viktoalierum er for varmt

Jeg har købt et hus hvor der er Viktoalierum. Dette lægger op ad køkken og bryggers hvor der er gulvvarme. Der er ligeledes gulvvarme på badet ovenpå som ligger lige over rummet. Derfor lægger der rør op til badet inde i vintoalierummet( hvorfor ved jeg virkelig ikke) er der nogen der ved om jeg på en eller anden måde kan få isoleret rørerne så de ikke afgiver så meget varme. Rummet er gravet Ca 50 cm ned i jorden.

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Velkommen på siden.
Er rørene slet ikke isolerede? Prøv at lægge et foto op.
Der findes rørskåle fra f.eks. Isover og Rockwool med 30-50 mm isoleringstykkelse. Yderst er de forsynet med alufolie. Det er isolering der virker.


Søren O
err gulvet isoleret? der kommer en del varme op fra jorden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis