Hej,
Er der nogle der har erfaring med Trip Trap Olie Pleje hvid (http://www.triptrapwoodcare.dk/shop/product/oliepleje). Vi har hvidolieret egetræsgulv som jeg har tænkt mig at give en gang.
Det fremgår at man ikke behøver at efterpolere og jeg er interesseret i at vide om nogle har erfaringer de kan dele, og om resultatet var godt eller dårligt?
Tak