Hej
Vi står og skal igang med en ombygning, hvor vi har 3 rum der skal laves om, alle disse 3 rum har gulvvarme, disse rum skal dog flyttes lidt rundt grundet badeværelse skal flyttes.
"Problemmet" er at gasfyret står i den en ende af huset, hvor de rum vi skal arbejde på er i den anden inde af huset, så vi kommer ikke til at banke alle gulve om igennem huset for at ligge nye gulvvarme slanger.
Vi mener at have fundet ud af at det er lovligt at bruge PEX samlinger og støbe disse ned i gulvet igen, det er sikkert ikke det bedste men er der nogle der kan bekræfte dette ?
Understående er hvad vi tænker at anvende:
Er der andre ting man skal være opmærksom på ved dette valg ?
På forhånd tak.
M.v.h.
René