Gulvvarme wavin.

En af vores termostater, bliver skubbet af ude i teknikskabet.
Det er kun 2 små tapper som holder den på plads, men det er kun på den ene termostat som det er et problem.
Der er 12 kredse ialt.
Skal jeg lade være med at skrue den plastik omløber helt fast??
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.

Nej omløberne skal skrues helt på, ellers passer højden ikke og den kan ikke lukke ordentligt. Wavin telester skal gerne give 2 klik når man trykker den på.

Hvis den klikker og stadig bliver ved at hoppe af er der nok noget plastik der er knækket vil jeg tro.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis