En af vores termostater, bliver skubbet af ude i teknikskabet.
Det er kun 2 små tapper som holder den på plads, men det er kun på den ene termostat som det er et problem.
Der er 12 kredse ialt.
Skal jeg lade være med at skrue den plastik omløber helt fast??