Jeg står foran at skulle have håndværkere til at renovere et badeværelse. Jeg vil dog gerne selv pille de gamle fliser på gulvet op for at spare lidt dollars.
Udfordringen er, at der ligger gulvvarme nedenunder. Nogle fortæller mig at det ikke er noget problem, mens andre siger, at der vil være meget stor risiko for at ramme og dermed ødelægge gulvvarmen.
Håber nogen med erfaring vil give deres besyv med. Er der grund til bekymring?
Eksisterende fliser på gulv