Nilan Compact P anlæg virker ikke

Mit Nilan Compact P anlæg fra 2017 viser nedenstående skærm. Jeg kan godt trykke på skærmen, men kun på infoknappen sker der noget (se billed to). Ventilationen er afbrudt og der bliver ikke produceret varmt vand. Har førsøgt at tage strømmen fra og slutte til igen uden, at det gjorde nogen forskel. Forslag til, hvordan jeg kan få liv i anlægget igen modtages gerne.

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hejsa. Har du fundet løsning til dette problem? Mit anlæg har det samme problem! Ingen respons

Del gerne erfaringer hvis du er nået frem til noget 😊
Endte med at brokke mig til dem der byggede huset. De fik fat i Nilan, som så sendte en tekniker free of charge. Han opdaterede vist noget software og gennemgik ellers hele anlægget, måske blev der også skiftet et kort, er ikke sikker.
Det fiksede i hvert fald problemet, og jeg har ikke set det siden.
Hej, allright.
Jeg har også kontaktet firmaet der har bygget huset. De kontakter også Nilan i morgen. Lad os se hvad der nu sker 😌

Men godt du fik dit løst 🙌
Ja, det var god service fra Lind og Risør i mit tilfælde.

​Du kan altid sige til dem, at L&R fiksede det, hvis der skal lidt pression til ;)
Zubonet skrev den 25-04-2021 13:24:24

Hej, allright.
Jeg har også kontaktet firmaet der har bygget huset. De kontakter også Nilan i morgen. Lad os se hvad der nu sker 😌

Men godt du fik dit løst 🙌

 Fiksede de det? Hvad var problemet? Jeg har præcis samme problem med mit anlæg der kl 2 i nat stoppede og viser samme skærm som du beskriver. Sluk hjælper ikke. Jeg har selv købt anlægget så har ikke noget byggefirma at klage til. Ved i hvilket firma de kom fra og fiksede det? 


eliteMario
Annonce
Hej eliteMario, i mit tilfælde var det Nilan selv, som sendte en tekniker. Det er vist lidt problematisk ift. selvinstallation, for som jeg husker det, var det nærmest umuligt at komme i direkte kontakt med Nilan. I stedet henviser de hele tiden til det sted, hvor man har købt sit udstyr, eller dem der installerede det.
Jeg fik en teknikker ud. Det kunne enten være forsyningsprintet (billigst), touchskærm (dyrere) eller styring sprintet (dyrest).

Han startede med at skifte forsyningsprintet (ca. 6*10cm). Og heldigvis virkede det der efter, så det var ikke så slemt.

eliteMario
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis