Regndryp på sålbænk

Hej

Vi har et 1½ plans hus, hvor vi kan høre højlydt at det drypper på den zinksålbænk der ud for vores terrassedør på ½. sal. Er der nogen der kender til noget man klistre på eller lignende så man kan dæmpe lyden?

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
få det pudset op i beton
Tænker det måske er lige i overkanten :-) men ellers tak for råd.
Hvis det er til at afmontere kunne det måske være en mulighed at klæbe noget bitumen på bagsiden. Altså af den slags man bruger til at lydisolere biler og lignende. Det vil nok ikke fjerne lyden men kunne måske gøre den mindre irriterende.

 Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

Kermit_369 skrev den 31-01-2020 13:22:55

Hvis det er til at afmontere kunne det måske være en mulighed at klæbe noget bitumen på bagsiden. Altså af den slags man bruger til at lydisolere biler og lignende. Det vil nok ikke fjerne lyden men kunne måske gøre den mindre irriterende.

 Det må afprøves hvis det er til at komme til.

Tænkte lige at noget selvklæbende tag-pap måske kunne bruges ............. 

....god arbejdslyst..

....... g.lykke...........
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også