Hej.
Jeg har tidligere købt hus og har et ønske om at efrerisolere loftet. Jeg har vlret lidt oppe på loftet og kigge og kan se, at der nogle steder er lagt alukraft som "dampspærre", men andre steder synes jeg slet ikke, der er noget som det ses på billedet. Er det normalt? Huset er fra 50'erne.