Hej
Der er masser af tråde vedr. nye vinduer, hvor forskellige mærker sammenlignes. I vores nye hus skal vi bruge en dobbelt skydedør og umiddelbart har jeg kun kunne finde dette produkt hos Velfac og Outline. Her snakker vi Velfac 200 kontra Outline daylight.
Jeg ønsker derfor en opdateret holdning til de to mærker. Min lokale tømmerhandel havde ikke rigtig nogen holdning til det
Pris kontra kvalitet? Fordele og ulemper? Jeg har f.eks. hørt at Velfac skulle være lidt mere vanskelige at montere korrekt.....
Kom frisk
mvh Henrik