Kære alle, jeg er ikke meget erfaren ud i armaturer. Har et vola Hv1 armatur, og på tilsutningsslangerne (se billede), er der ikke omløbere, som der er på de andre Vola amarturer, jeg har.
Det gør monteringen lidt besværlig (for mig i hvert fald :-)). Armaturet er brugt, så jeg aner ikke hvorfor de ikke er der. Tilslutningsslangerne kan ikke afmonteres (jf. en anden tråd her), så jeg kan ikke bare skifte til slanger med omløbere.
Kan man montere en omløber uden at afmontere tilslutningsslangen ?
Kan man gøre noget andet?
På forhånd mange tak for hjælpen.
Peter