Træbeton/Troldtekt loft

Hej!
Jeg skal snart igang med at renovere min gang/bryggers, der vil jeg have træbeton loft sat op og kunne godt bruge nogle gode råd i den forbindelse da jeg har læst mig frem til at afslutningerne helst skal have en nogenlunde bredde og kan ikke se mig ud af hvordan jeg skal få nogenlunde symmetri og samtidigt undgå meget smalle afslutninger
mit problemer er bredden på gangen som vist på skitsen, jeg har også lavet en skitse af hvordan jeg ville have lavet det men det resultere i at der kun er 4,5 cm ud mod begge vægge og ved ikke om det overhovedet er muligt at skære pladerne så smalle uden at ødelægge dem?
nogen der har en ide til hvordan jeg kunne placere pladerne ?
Mvh Mikkel
Hej! Jeg skal snart igang med at renovere min gang... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Belthajerk ,
Vi skal i gang med samme projekt og er lidt nysgerrig på at høre, hvordan ovenstående mon endte med at blive løst? Og blev det godt? :-)
Gode råd modtages med kyshånd!
De bedste hilsner fra ejeren bag [LINK SLETTET af admin]

MicMic22 skrev den 22-07-2020 22:34:31

Hej Belthajerk ,
Vi skal i gang med samme projekt og er lidt nysgerrig på at høre, hvordan ovenstående mon endte med at blive løst? Og blev det godt? :-)
Gode råd modtages med kyshånd!
De bedste hilsner fra ejeren bag

 Måske reklame delen skulle fjernes engang.    


Med venlig hilsen
Martin H.

Bygningskonstruktør / Energikonsulent
Skitsering - Byggeansøgning - Udbud - Tilsyn og byggeledelse.
Projekt,- projektering- og byggeledelse.
Arkitektfirmaet ARKIdesign ApS
Resultatet blev super   hvis jeg skulle gøre noget anderledes ville jeg vælge nogle træbeton plader med finere struktur da det er lidt nemmere at arbejde med.
Men som ev elmand siger, mål op og lav en god tegning af det, så er der helt sikkert nogle herinde der kan hjælpe dig med at finpudse det, som du kan se i tråden så kunne der laves forbedringer selv da jeg var sikker på det var perfekt   
Det er jeg glad for at høre!
Ah, det siger jeg videre - det giver faktisk rigtig god mening også.
Åh jeg hader at planlægge sådan noget, men kan godt se, at det er nødvendigt i dette tilfælde. Det kan være, at jeg vender retur og smider noget op så :-) Flere hoveder er altid godt!
Tusinde tak for dit input.
Vi går i krig med det.
God dag.
Belthajerk skrev den 23-07-2020 11:46:34

Resultatet blev super   hvis jeg skulle gøre noget anderledes ville jeg vælge nogle træbeton plader med finere struktur da det er lidt nemmere at arbejde med.
Men som ev elmand siger, mål op og lav en god tegning af det, så er der helt sikkert nogle herinde der kan hjælpe dig med at finpudse det, som du kan se i tråden så kunne der laves forbedringer selv da jeg var sikker på det var perfekt   

 

Det lykkedes sku! (Efter besvær og møffen rundt! Det tog liiiiidt længere end vi havde tænkt, men sådan er det jo altid med denne slags projekter ;-) )
Vi læste andre anbefalinger online, men fulgte også dit råd her.
Igen tak.

Mvh. MicMic
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis