Opsætte filt

Jeg skal opsætte filt i morgen og alt er klart til det. Dog er jeg lidt utilfreds med spartel arbejdet på et sted på en af de 4 vægge. Jeg ville høre om jeg kan sætte filten op på resten af væggen imorgen. Rette op på den skæve spartel søndag og så sætte filt på det sidste stykke. Eller om jeg skal lade hele den væg vente.
Jeg er lidt i tids bekneb med at blive færdig og vil derfor gerne nå så meget som muligt i morgen. Er bare i tvivl om jeg kan fortsætte på filt arbejdet efter limen er tør eller om det bliver noget mærkeligt noget.

Vh Søren 

Søren
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kan du godt men bliver meget svært (umuligt) at undgå synlige samlinger.

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Så du ville sætte op på de tre andre vægge og vente med den fjerde til denne er 100% klar? 

Søren
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Brug natten også

 

Sørenand5000 skrev den 24-01-2020 18:01:06

Så du ville sætte op på de tre andre vægge og vente med den fjerde til denne er 100% klar? 

 Tjek!

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Hvis der er tale om ugrundet filt? Så har jeg ofte stoppet halvvejs med succes.

Tricket er kun at lime halvdelen af sidste bane. Når du så fortsætter, så laver du bare sædvanligt overlap og skærer igennem. Brug pensel til at få rigeligt med lim ind under den “halve” bane der mangler st blive limet når du genoptager. Rul også udvendigt med lim på banen hvor du stoppede, da den er fuldt mættet.

Tror dog ikke det vil være en god idé at prøve med forgrundet filt?
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også