Hjælp til forståelse af indstillinger på print i ældre Genvex anlæg

Hej alle.

Nu har jeg set samtlige Genvex indlæg igennem synes jeg selv, men kan ikke helt finde det svar jeg søger. Så tillader mig at spørge.

I forbindelse med kommende indregulering af et ældre GE315VP (VP = varmepumpe) har jeg et par spørgsmål som jeg håber i vil være behjælpelige med at svare på. På printkortet i den gamle GE 315 VP er der fire potentiometre, og jeg tror der har været rodet lidt med indstillingen af dem. Jeg kan ikke finde en manual hvor ”de anbefalede indstillinger” står. De to eneste som jeg tror der er styr på er filtertimer (3 mdr) og kompressor termostat (0 grader)

Kompressor termostat: Stod på 5+, har nu sat den på nul grader (set i manual på nyere anlæg)

Natsænkning: Skala på 2 til 10 grader. Er det en værdi den bruger sammen med natsænkningsuret, hvis det er aktivt? Hvad gør indstillingen helt præcist? Ændring af blæserhastighed? Har i et tip til en anbefalet indstilling?

Vintertermostat: Skala går fra -10 til nul. Står pt på -5. Hvad gør denne indstilling og har i evt. en anbefaling?

Håber der er nogle gamle Genvex guruer derude.

0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis