Tavle Kilhof 18 4591 17-01-2020 21:31 Hejkan ikke helt Google mig frem til hvad de her 12v kontaktore hedder 🤷♂️ 4 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
ev elmand 30543 7480 17-01-2020 21:59 det er svært at afgøre uden at se en mærkning. Måske står der noget under nummereringen .Det er sandsynligvis kiprelæer. Og yderst til venstre i øverste række en lysdæmper.Er din installation sådan at du skal trykke på nogle mindre knapper for at få lyset tændt / slukket.?Det kunne være denne kunne bruges, men vi skal være sikre på styrespænding.. Måske et nærbillede den nye der er monteret nederst til venstre kan afgøre det eller mærke under et af numrene. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Kilhof Trådstarter 18 4591 17-01-2020 22:35 Ja ved det er en lysdæmper oppe til venster👍ja trykker på en lille kontakt så den klikker og tænder 😛
ev elmand 30543 7480 18-01-2020 20:13 Prøv lige at poste et nærbillede af teksten på den nye relæ der er placeret nederst til venstre. Den burde have nr. 8 men er vist ikke nummereret. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)