Tavle

Hej

kan ikke helt Google mig frem til hvad de her 12v kontaktore hedder 🤷‍♂️
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Vedhæftede filer:
det er svært at afgøre uden at se en mærkning. Måske står der noget under nummereringen .
Det er sandsynligvis kiprelæer. Og yderst til venstre i øverste række en lysdæmper.
Er din installation sådan at du skal trykke på nogle mindre knapper for at få lyset tændt / slukket.?
Det kunne være denne kunne bruges, men vi skal være sikre på styrespænding.. Måske et nærbillede den nye der er monteret nederst til venstre kan afgøre det eller mærke under et af numrene.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Ja ved det er en lysdæmper oppe til venster👍

ja trykker på en lille kontakt så den klikker og tænder 😛

Prøv lige at poste et nærbillede af teksten på den nye relæ der er placeret nederst til venstre. Den burde have nr. 8  men er vist ikke nummereret.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis