HJÆLP til dobbelt korrespondance afbryder


Vi har haft en lysdæmper på i stedet for dobbelt korrespondance afbryderen, og skal nu aflevere lejelejligheden tilbage til udlejer i morgen. Ved ændring tog jeg billeder, så det ville være nemt at genetablere. De billeder har jeg naturligvis mistet i mellemtiden. Den brune ledning, der allerede sider i kontakten er fasen - kan nogen hjælpe med montering af de øvrig 5 ledninger? Der går derudover en brun ledning fra afbryderen - mener den gik i en samling tidligere. Helt håbløst - ved det godt. Er meget taknemmelig for en hver hjælp.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvordan er ledningsfarverne i den anden ende af korrespondancerne? Uden at vide det, er det rent gætteværk at give en anvisning på forbindelserne.

fase
Der er to korrespondancer A og B. I A er der en fase i P på den ene afbryder og tændledningen er i P på den anden og de resterende vilkårligt i hver sin klemme. I B korrespondancen er der en gennemgående/skinnen i P på begge afbrydere og de to andre vilkårlig i de resterende klemmer. Derfor er det nødvendigt at vide, hvordan forbindelserne er i den anden ende. 

fase
Tusind tak! Jeg kan vel ikke rigtig gøre så meget forkert ved montering og kan så tage udgangspunkt i den anden afbryder. 
Hvis du med forkert mener kortslutninger/overbrændte sikringer er svaret nej.

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis