Tavlekapsling - hjælp til skrue

Hej gør det selv-folk,

Jeg har fået en K3'er som reelt bare er en skrue der mangler i el-tavlen. Er der mon én som kender navnet på hvilken skrue jeg skal bestille hjem eller på anden vis kan pege mig i den rigtige retning?

Jeg har vedhæftet et billede:
På forhånd tak!

Dbh Casper

Mvh Cas
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis det kun er skrue der skal bruges så kan du lige så godt søge på dækkappe ug6 . Det er samme type skruer og du kan bevare dine opmærkninger. reklamer m.m. Og så er den ca. 100 kr billigere. Det er ikke en skrue der kan købes i løs vægt. Den skal kun drejes 1/4 omgang.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Hej,
Jeg står i samme situation som "CasLa". Skruen kan i dag godt købes i løsvægt Link
Mit spørgsmål går på, hvordan jeg mon får den skiftes? Kan I hjælpe mig?
Fjeder skal drejes op på pinden. Når du så kigger bagpå tavlekapslingen ses et spor i det rør den skal igennem. Så drejer du låsetappen i position så nederste tap kan smutte igennem vis sporet.
Hvis lukket position kaldes kl. 9 position, så skal den nu drejes om i 9.30 så smutter holde splinten også igennem.
Brug altid en bred skruetrækker der passer når man låser og åbner den. Ellers beskadiges rillen som ma tager fat med.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Tusind tak. Det virkede 🙂
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis