Hej. Vi har for nyligt fået monteret en ny stålskorsten til vores brændeovn fordi den gamle ikke holdt tæt for vand og flere tømrere ikke kunne finde utætheden. Den gamle var ikke monteret med barduner og lavet i et helt stykke på godt 5 meter. Derfor fik jeg ikke monteret barduner på den nye. Jeg kan se at den ikke længere er helt i lod så nu tænker jeg at det et nødvendigt med de barduner! Men mit spørgsmål er egentlig, hvordan monterer jeg dem i et tegltag? Helst uden at bore igennem teglene. Vi har
på forhånd mange tak for hjælpen.