Hej LDS'ere
Jeg er i gang med et mindre projekt, hvor vi skal have lavet nyt køkken i min gamle ejerlejlighed. For mange år siden var toilettet i kosteskabet, som støder op til køkkenet. Der er imidlertid er jeg stødt på et mindre problem:Som det fremgår af billedet, rager en meget stor del af udtrækket til det tidligere toilet ud. Billedet nr. 2 er af det lille rør oven over.
Ville det være muligt at fjerne ca. 10 cm mere af udtrækket, og derefter murer til, som det er tilfældet den dag i dag? I givet fald, hvordan vil det nemmest kunne gøres?På forhånd tusind tak for jeres tid og indsigt!
Med venlig hilsen