hey folkens. skal til at imdmurer et sæt koblingsdåser samt pex rør i vores nye brusekabine. væggen de er placeret i er lavet af multiplader. hvilken slags mørtel er bedst at bruge. jeg har noget cenemt og støbemix 0/8 liggende fra et tidligere projekt. kan jeg lave en blanding på det.