Led strip igennem gips...

Hej,

Jeg har overtaget et hus, hvor lortet på badeværelse er fuldspartlet 12mm gips...

Jeg vil gerne have sat led strip op.. Med Fek.s 10 cm imellem hver række... Og så noget smart styring via Google eller noget rpi...

Men problemer er at, de led strip jeg finder er ikke. Meget mere end 3mm,tykke.. Og når jeg monteret dem oven fra.. Så de sidder på gipsen fra loft rummet og peget ned... Så mangler der jo en god cm, som. Lyset kvæles lidt af.. Ved man om der findes nogle strip med en længere diode.. Eller evt en plastik dut, det kan lede lyset ned...   Tak :) 
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Søg på led skinne de fåes til indbygning og påbygning til lofter
Nå nu forstår jeg. Normalt kommenterer jeg hverken stave eller slåfejl. Men når det får mig til at smile så kan det godt falde mig ind. 
Du skriver bl.a.  hvor lortet på badeværelse er fuldspartlet. Det var da ret ubehagelig oplevelse. Nå men efter et stykke tid ser jeg at der sikkert skulle stå loftet. i stedet 
I øvrigt er det en rigtig dårlig ide at montere dem oppefra. Det ødelægger vel dampspærre Led strip er beregnet til at klæbe på selve overfladen.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også