Er det her et gammelt hvepsebo i min krybekælder? ByggeMads 2 12-01-2020 16:47 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
ByggeMads Trådstarter 2 12-01-2020 16:53 Det er ret stort 40cm i bredden, det virker bare vildt at et hvepsebo kan være så stort. Ved du om man bør fjerne det, det er lidt svært at komme til.
karl smart 2276 2600/2700 12-01-2020 17:51 Hvepse genbruger aldrig de gamle hvepseboer , så hvis det ikke et til gene så lad det bare blive siddende....... Mvh S.H. Tillid er godt men kontrol er bedre.......