Hej allesammen!
Jeg står i øjeblikket i den situation, at der i mit bryggers er ført gas, vand og afløb fra Gasanlægget på ydervæggen, som jeg meget gerne vil have ført i gulvet, da jeg ønsker det skjult i forbindelse med renovering af bryggers.
mit spørgsmål er så følgene:
kan jeg nøjes med at opbryde/rille en gang i den eksisterende beton til de forskellige rør, og støbe beton efterfølgene? eller er det nødvendigt at opbryde hele gulvet og etablere nyt? i så fald, hvor langt ned/dybt skal denne rille være?
jeg er som udgangspunkt ikke interesseret i at lave gulvvarme eller lign i mit bryggers,da jeg ikke føler det nødvendigt - også årsagen til at jeg meget nødigt vil opbryde hele gulvet.
jeg håber der nogle af jer som kan afklare spørgsmålet og hjælpe mig på vej mod målet!
rigtig god weekend,
/Jonas