rør i gulvet (gas, vand, afløb)

Hej allesammen!

Jeg står i øjeblikket i den situation, at der i mit bryggers er ført gas, vand og afløb fra Gasanlægget på ydervæggen, som jeg meget gerne vil have ført i gulvet, da jeg ønsker det skjult i forbindelse med renovering af bryggers.

mit spørgsmål er så følgene:

kan jeg nøjes med at opbryde/rille en gang i den eksisterende beton til de forskellige rør, og støbe beton efterfølgene? eller er det nødvendigt at opbryde hele gulvet og etablere nyt? i så fald, hvor langt ned/dybt skal denne rille være? 

jeg er som udgangspunkt ikke interesseret i at lave gulvvarme eller lign i mit bryggers,da jeg ikke føler det nødvendigt - også årsagen til at jeg meget nødigt vil opbryde hele gulvet.

jeg håber der nogle af jer som kan afklare spørgsmålet og hjælpe mig på vej mod målet!

rigtig god weekend,

/Jonas 
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis det er lovligt- tjek lige med gasselskabet om du må nedgrave/støbe gasrør i eller under betongulve-  tænker ike at deter lovligt -det værste scenarie er en overdækbar rende så røret kan inspiceres- De har garanteret løsninger ellers under lofter ved mur. det er muligt at der findes noget ala pexrør i strømper til gas-har bare aldrig set det- så ville problemet være løst- spørg en vvs grossist  de plejer ikke at væ så bonerte, selvom det er temmeligt nono at pille ved som ufaglært

BSN
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis