Vi har en K3’er på vores hus pga at et uisoleret aftræksrør fra emhætten på vores loft. Jeg har svært ved at finde en håndværker som gider ordne det for mig og overveje om jeg - uden særlige gør-det-selv evner kan klare det selv. Er det bare et spørgsmål om at tape en isoleringsmåtte rundt om røret? Eller er der en udfordring med udgangen gennem hhv loft og tag?