To bevægelsessensorer til flere lmaper

jeg har opsat to bevægelsessensorer, der skal tænde en række udendørslamper. Der er lamper på begge sider af disse to sensorer og lamperne virker. Jeg kan dog ikke få bevægelsessensorer til at virke. Har jeg gjort noget forkert eller mangler der noget i min installation ? Jeg har andetsteds monteret en sensor til flere lamper, og det fungere som det skal. Ledninger er forbundet på samme måde som nedenstående.
Håber en venlig sjæl kan hjælpe mig videre.

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis dine lamper har sort som tændledning så burde det virke. Du kan eventuelt prøve at flytte den sorte fra din installation over til den brune. Så skulle lamper gerne lyse konstant. Først i den ene og den sorte på plads igen så tester du den anden sensor installation på samme måde.
Hvis det virker så er det sensorerne der skal indstilles. De tænder jo kun når det er mørkt, men du kan skrue knappen med sol og måne helt om på sol og tiden på minimum igen kun i den ene, så er klar over hvilken sensor der tænder lyset. Gå test ind i området fra forskellig retninger og det tænder og helt ud / bag ved en mur eller lign og det slukker. Der skulle gerne komme lys i meget kort tid, Når det virker sætter du knapper nogenlunde i midten og tester så den anden sensor på samme måde.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis