Gummiliste hvor kan jeg få den

Hejsa
Jeg skal montere nogle 1 mm rusfri plader ned mod et bord og i stedet for at fuge dem ned mod bordet, vil jeg gerne bruge en lille gummiliste, som den jeg viser på billedet.
Jeg har tidligere set den slags gummilister, men jeg kan ikke finde ud af hvor de kan købes.

mål er i mm.

Håber der er en der kan hjælpe.
Venlig hilsen
Asger

Venlig hilsen     
Asger-P
TømrerenTrædrejerenKlejnsmeden, og Programmøren
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv profillageret.dk. Det ser ud til at være en netbutik, men de skaffer også andet end standard lagervarer.
Mit bedste bud er bibus-sindby.dk, men der skal sikkert også bruges cvr. nr. Jeg har hørt at prisen ikke går helt galt selv om du skal ind over en mellemforhandler.
Umiddelbart kan jeg ikke finde dit "ønskeprofil", men prøv da at sende din skitse til dem.

Søren O
Du kunne vælge en anden løsning. Sæt stålplader af på bordet, med en ganske lille fuge sanitetsmasse under. Når det er tørt, skærer du overskydende masse af langsbordoverfladen, og klæber en aluliste fast mellem stålplade og bordplade. De fåes i forskellige profiler, feks:
https://www.kitchn.dk/bagkantliste-boerstet-staal-look/?options=3374763&gclid=CjwKCAiA3uDwBRBFEiwA1VsajD9St2BnX0PYBelcb4QPMCFna-dXj57Gpgrx1PsTnlNy8rvnvWYAWRoCDYUQAvD_BwE

 

Hejsa Søren og uldal

Tak for svarene.

Søren O skrev den 10-01-2020 22:12:58

Prøv profillageret.dk. og bibus-sindby.dk,
Jeg har kigget hos profillageret, men du har ret jeg kunne jo prøve at skrive til dem.


Venlig hilsen
Asger


Venlig hilsen     
Asger-P
TømrerenTrædrejerenKlejnsmeden, og Programmøren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis