Stabiliserendevæg/vindvæg Fuskeren 1 88 10-01-2020 16:47 Hej. Nogle der ved om en ydervæg på 8 meter i et to planhus fra 1902 kan holde til at stå uden stabiliserendevæg/vindvæg. 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Bygningskonstruktør 2095 . 10-01-2020 18:31 Hej.Alt efter opbygning af ydervæggen må der maks. være 6 meter.Evt. tiltag kan udføres som foreksempel indmuring af dimensioneret stålsøjle i ydervæggen for stabilasering af væggen. Med venlig hilsenHjordrupHansenByggerådgiver/byggesagkyndigProjekterings-, IKT og procesleder.
Fuskeren 1 Trådstarter 88 10-01-2020 19:51 Tak for svaret martin. Hvad hvis der godt må stå et lille stykke af væggen tilbage og hvis man må så hvor meget skal der stå.