Stabiliserendevæg/vindvæg

Hej. Nogle der ved om en ydervæg på 8 meter i et to planhus fra 1902 kan holde til at stå uden stabiliserendevæg/vindvæg.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.
Alt efter opbygning af ydervæggen må der maks. være 6 meter.
Evt. tiltag kan udføres som foreksempel indmuring af dimensioneret stålsøjle i ydervæggen for stabilasering af væggen.

Med venlig hilsen
HjordrupHansen

Byggerådgiver/byggesagkyndig
Projekterings-, IKT og procesleder.
Tak for svaret martin. Hvad hvis der godt må stå et lille stykke af væggen tilbage og hvis man må så hvor meget skal der stå.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis