Vand på oliefyr Malenemjuhl 7 10-01-2020 14:26 Når jeg prøver at fylde vand på mit oliefyr for at hæve trykket fra 0,6 ~ 1,5, løber det lige igennem fra grøn markering til rød markering og ud af fyret - trykket forbliver uændret. Hvordan løser jeg dette? 1 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
ev elmand 30533 7480 11-01-2020 00:49 Det løber ud af sikkerheds ventil, så trykket må være ok. Viseren viser forkert. Har du varme nok så lad det forblive sådan indtil der kommer service på fyret og gør montøren opmærksom på problemet. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)