Hej. Jeg går med tanker om at bygge et på 25 kvm. Med isoleret betongulv. Isolerede vægge og loft. Fladt tag.
For at spare lidt på pengene og kræfterne tænkte jeg om man kunne lave en kombi af punkt og helstøbt fundament. Altså grave renden 30 cm ned hele vejen rundt men så for hver meter lave et hul med hulboret ned i 100cm. Det hele bliver så støbt sammen med gennemgående jern.
Jeg synes ofte det er så voldsomt at fylde en hel rende i 90 cm med beton.
Hvad tænker i om denne ide?