Gasfyr

Hej Alle i gruppen.
Er ny i gruppen så håber nogen kan hjælpe mig.

Jeg er blevet husejere for 2 måneder siden men er først flyttet ind nu.
Men jeg kan ikke få mit varme vand til at fungere optimalt jeg har varmt vand i køkknet og toilettet i meget kort tid og i bruseren har jeg slet ikke nået varmt vand.
Der er ikke nået i vejen med trykket , der det en autoriseret vvs mand der har lavet alle tilkoblingerne.

Det drejer sig om såden en der er vist på billedet mærket bosch.
Billed er taget fra nettet.
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv at skrue lidt op for det varme vand på knappen længst til højre. Den over symbolet med vandhanen. Det er bedre, at du tager et billede af dit fyr, så det er til at se, hvordan dit fyr er indstillet.

fase
Vedhæftede filer:
Tak for svaren.
Har nu taget billed af mit eget
Håber det kan hjælpe
Hvad sker der, hvis du lader det varme vand løbe, bliver det varmere eller bliver det ved med at være koldt? Hvor gammelt er dit fyr?

fase
Det er sådan at når jeg tænder for vandet i køkkenet og toilettet bliver den varm men kun i 30 sekunder også begyndere den og blive kold igen. Ved mit brussepanel i badet er der slet ikke varmt vand på den er kun lunket når jeg drejer den til max varme
Annonce
Fyret er fra 2011
Måske skulle du få VVS'eren til at se på varmtvandsforsyningen. Måske skulle du vælge en der har styr på gaskedler. Når fyret er fra 2011 kunne det være kalk i vandvarmeren.

fase
Ja tænkte også på at få ind ud måske og få den kigget igennem for har læst mig lidt frem til at der måske skal laves nogle justeringer efter et total renovering af huset med nye radiatore samt rørne til dem og nye afløbsrør til alle armarturene.
Har du gn.strømnings vandvarmer eller beholder?

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis