JNA vinduer - erfaringer søges

Jeg kunne godt tænke mig at høre fra dem som har konkrete erfaringer med JNA vinduer (træ/alu).
JNA har jeg stort set kun kunnet finde godt om - hvis man ser bort fra en virkelig dårlig oplevelse en person havde for 4-5 år siden ( så vidt jeg husker).
Indtil søndag har JNA 50% rabat. Jeg ved godt at de altid kører med nogle procenter, men der kan godt blive nogle tusinder kroner i forskel imellem 25% og 50%.
Jeg venter også på at få et tilbud fra tømmerhandelen på Rationel vinduer. Er spændt på at se hvad de kan.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du prøvet noget så almindeligt som trustpilot. Jeg har købt et stort alu / træ vindue hos dem for 3 år siden. Ingen problemer. Kun fragtmanden, han var sku et fjols. Kørte rundt med defekt lift.... Det var fin finish, og er det stadig.
https://dk.trustpilot.com/review/www.jna.dk


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
PeterR skrev den 09-01-2020 11:31:00

Har du prøvet noget så almindeligt som trustpilot.
Noget så almindeligt som Trustpilot vil jeg aldrig bruge som grundlag for en stor og langsigtet investering. Og det tænker jeg ingen burde gøre, med mindre de er klar på at blive snydt.
https://www.quora.com/Can-trustpilot-be-trusted

Jeg har købt et stort alu / træ vindue hos dem for 3 år siden. Ingen problemer. Kun fragtmanden, han var sku et fjols. Kørte rundt med defekt lift.... Det var fin finish, og er det stadig.
Tak. Jeg er glad for at høre at høre at du er tilfreds med dine vinduer :-)

Mvh Stig
Jeg har købt 8 vinduer , terrassedør og hoveddør. Jeg er godt tilfreds 👍
Er ikke helt enig med ovennævnte STIGFAERCH ang. TrustPilot!

Hvis man læser Trustpilot. Læs kun de røde stjerner. Spring alle de grønne stjerner over, da de kan være skrevet af det givne firma selv, for at pynte!

JNA har nogle meget dårlige RØDE STJERNER!
Ville da bare klikke på nogen af dem der har lavet mange anmeldelser, hvis det hele er lutter lagkage og der er 5 stjerner på alt, så er det måske fup, og de er betalt for det. Der kan da lige så godt være fup og svindel her inde.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Annonce
GSH skrev den 09-01-2020 20:03:20

Er ikke helt enig med ovennævnte STIGFAERCH ang. TrustPilot!

Hvis man læser Trustpilot. Læs kun de røde stjerner. Spring alle de grønne stjerner over, da de kan være skrevet af det givne firma selv, for at pynte!

JNA har nogle meget dårlige RØDE STJERNER!

Kan man bruge Trustpilot til noget seriøst eller ej?

Jeg stiller mig meget tvivlene over for det. Kan man som producent på den ene eller anden måde påvirke balancen af resultater? Det tror jeg der er flere måde at det kan lade sig gøre på. Uanset hvilken producent vi taler om, så vil der være leverancer med fejl i, og fragtmænd som er nogle "idioter". Så de røde stjerner kan ikke undgås.
Prøv så at sammenligne med Rationel, som ellers af mange betragtes som kvalitet. De har procentmæssigt langt flere røde anmeldelser, og får en ret dårlig samlet score. Er det fordi at de er dårligere end JNA? Det er jeg ikke sikker på - nej, jeg tror det primært er fordi, at dem som anmelder er dem som er:
  1. utilfredse
  2. dem som har købt via web, og som efter et køb bliver linket videre trustpilot
Det lider Rationel under på Trustpilot, da deres vinduer her så vidt jeg forstår oftest sælges via byggemarkeder.

Hvor mange leverancer laver JNA om året ? Aner det ikke - men hvis det er rigtig mange, så er 4 røde anmeldelser over et helt år måske ikke så galt. Ud af de 4, drejer kun de 2 af dem om kvaliteten.

PeterR skrev den 09-01-2020 21:24:21

Ville da bare klikke på nogen af dem der har lavet mange anmeldelser, hvis det hele er lutter lagkage og der er 5 stjerner på alt, så er det måske fup, og de er betalt for det. Der kan da lige så godt være fup og svindel her inde.

Ja, selvfølgelig skal man ikke tage alt for gode varer. Jeg har f.eks. set en producent blive afsløret i at lave skjult reklame for sig selv.

Jeg siger bare at det er rigtig svært at bruge TrustPilot til noget seriøst, når at det drejer sig om seriøse investeringer.
Og når der er business blandet i det - altså at TrustPilot jo skal tjene penge, så er det spørgsmålet om hvor vidt TrustPilot arbejder i sandhedens tjeneste eller deres egen pengepungs tjeneste. Jeg tror mest på det sidste.
Derfor stoler jeg generelt mere på hvad folk har at fortælle i et forum som dette. Måske nogen kunne fortælle noget mere generelt om vinduernes konstruktion vs andre fabrikanter.
Fedt kunne det være, hvis nu rent faktisk kunne finde på at lave en faglig anmeldelse af de forskellige producenters vinduer :-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis