Mini-motorsav

Mini-motorsav. Hvad skal jeg vælge?
Min mini hækkeklipper er ikke stærk nok. Der må noget stærkere til. Hvad skal jeg vælge? Det skal være det letteste (= veje mindst muligt) værktøj i denne verden.

22 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad skal det bruges til en hækkeklipper og en motorsav er jeg ikke beregnet til samme opgave !!
Fru Hoffmann skrev den 09-01-2020 10:18:58

Jeg begriber ikke et muk af dit vrøvleri.

 Hehe og han forstår ikke dig, at finde et stk værktøj der er stærk nok til opgaven kræver man kender opgaven. ellers får du næppe et nyttigt svar....

Det er blot tykkere grene end dem, der kan beskæres med en mini-hækkeklipper. Som "Pizzabager" fatter du heller ikke noget.
Læs hvad jeg har skrevet INDEN I kommer med et bud. På forhånd tak.
Så er Fru Hoffmann på banen igen med sine nedladende og nedrige kommentarer.

Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
Fru Hoffmann jeg tro nok at 99,9999990 af Danmarks befolkning er i stand til at tyde at der hvor der står “ er jeg ikke beregnet til” skulle der stå “JO ikke  beregnet til” Men nu hvor hvor det er opklaret så kunne du måske oplyse hvad den skal bruges til, for som jeg skrev så er en motorsav og hækkeklipper jo ikke beregnet til samme formål, og du skriver at den skal erstatte din mini hækkeklipper, så,hvad skal den motorsav som du efterlyser bruges til p.s. jeg kan nu ikke se at der var set store i vrøvl i mit indlæg

Kan du oplyse, hvor tykke de grene er, som din mini-hækkeklipper ikke kan klare?

F.eks. diameter eller omkreds, så vil det være nemmere at svare konkret.




Træd ikke på mine ledninger :o)
Køb en større hækklipper

 

Jeg HAR en super lækker stor hækkeklipper, som MINE hænder og arme ikke længere kan arbejde sammen med. Minihækkeklipperen kan vel klare en blyants tykkelse. De grene vi taler om er forsytia på op til et kosteskafts tykkelse. Er alle nu glade? (Jeg han udmærket kende forskel på en skovl og en spade).
Kun seriøse bud ønskes (og ikke alt det andet åndsvage crap).
(Silvans dygtige medarbejdere har nok et bud. Jeg må forhøre mig dér ved lejlighed, men "i gamle dage" var der jo kloge hoveder i dette forum. De er øjensynlig døde nu).
Der er yderligere 12 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis