yousee

Discovery har jo, som mange sikkert ved afbrudt samarbejdet med DR, og det har betydet, at 11 programmer ikke er tilgængelig mere, bl.a. sportskanaler, som jeg plejer at se. kan jeg på en eller anden måde bruge streaming til at se programmerne, eller på anden måde se programmerne?

jvk
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Dplay - der kan du streame den fra
DR har INTET med den sag at gøre!

MVH Njord
DR har osse reduceret deres tv-kanaler med 50% (fra 4 til nu kun 2) men medielicensen er den samme. Det bliver ringere og ringere.

At DR har reduceret kanal udbudet kan du TAKKE den tidligere regering for.
De står bag medie forliget hvor den tidligere regering ville sikre bedre vilkår for andre kanaler end DR og det samme til dagbladene.
Derfor er kanal udbudet reduceret å DR og det er blevet langt ringere at søge udsendelser i DR arkivet.... Plus deres nyheder på hjemmesiden er kraftigt beskåret for at sikre de kommercielle medier mindre konkurrence.

Tak Venstre og co!

MVH Njord
Annonce
Vi må kræve at få licens-manden tilbage på gaden - så vi arme tv-forbrugere selv kan bestemme hvornår vi vil betale tv-licens    ligesom førhen.
Streaming er nutidens svar på TV signaler.......

MVH Njord
njord - det kræver stadig en medielicens ;-), men ja - det er nutidens TV signaler.
DR er oldschool.

Frank Chr. - licensmanden lever da i bedste velgående? :D

Vi skal ikke hjemad, vi skal fremad

Ok - jeg troede ellers han nu var "en saga blot" (blevet overflødig) efter vi alle skal betale licens over skatten   
Den er ikke trådt i kraft endnu :)

Vi skal ikke hjemad, vi skal fremad

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis