Håndværkeren bad mig hilse på forum.

Mange af jeg husker sikkert Håndværkeren?

Håndværkeren & jeg har skrevet mails til hinanden gennem flere år, om mange forskellige ting, han kom med mange gode råd.

Han bad mig hilse jer og fortælle at han havde været meget glad for at være med i en lang årrække.

Han skrev at han var uhelbredeligt syg og for svag til yderligere behandling.

Han var en stor bidragsyder her med indlæg og svar (nok mest det sidste)

Så som et sidste ønske fra ham er det naturligt for mig at opfylde dette.

Ved af gode grunde ikke om han er til mere, men sådan må det jo være.


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Mange af jeg husker sikkert Håndværkeren?... Vis hele indlægget
20 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det var især den forkælede curling generations spørger som blev mobset når svaret ikke passede til deres forventinger , Håndværkeren skrev og svarede som han syntes var rigtigt , men det var mere end de unge bløddyr kunne klare , og derfor blev har bedt om at holde sig væk af ..............

Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............
maskinsnedker skrev den 07-01-2020 20:26:31

@ Christian M & MLU

Hils igen skriver i begge, det kan jeg ikke - - - jeg skrev et kort svar på den sidste mail fra ham, denne er der ikke blevet svaret på, så hvorfor skrive og hilse igen?

Det giver ikke rigtig nogen mening for mig.

Ville ellers gerne, om i forstår?

Mvh. maskinsnedker.

 Hej Maskinsnedker   

Jeg kan ikke ud fra dit første indlæg se du ikke længere kommer til at få kontakt til ham,
så hvis du gjorde, så måtte du gerne hilse.
Derudover, så tænkte jeg, at hilsnen ikke er flere måneder gammel (overdrager selv hilsner ret hurtigt) så derfor meget naturligt for mig, at "der hilses igen".

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

karl smart skrev den 07-01-2020 23:11:40

Det var især den forkælede curling generations spørger som blev mobset når svaret ikke passede til deres forventinger , Håndværkeren skrev og svarede som han syntes var rigtigt , men det var mere end de unge bløddyr kunne klare , og derfor blev har bedt om at holde sig væk af ..............

 Helt enig. Der var episoder hvor folk spurgte om noget der var ude i hampen og så fik de svar om at det var forkert og en løsning. Det var ikke alle der accepterede det. Desværre. 

Men lidt spøjst at nogen forventer kompetente svar lyn hurtigt men uden det må koste noget   


Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Christian M skrev den 05-01-2020 23:11:35

Hils igen.

 Og MLU. & Christian M

Nå ja undskyld min fejl, det kan jeg godt se nu, selvfølgelig er det naturligt at bede om at hilse igen.

Jeg fik ikke uddybet nok, at jeg havde skrevet mail til Håndværker og ikke havde fået noget svar.

Håber i begge 2 tar' imod min undskyldning,

Kan i alle ha' en rigtig go' dag. Mvh. Maskinsnedker.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
maskinsnedker skrev den 08-01-2020 09:30:40

 Og MLU. & Christian M

Nå ja undskyld min fejl, det kan jeg godt se nu, selvfølgelig er det naturligt at bede om at hilse igen.

Jeg fik ikke uddybet nok, at jeg havde skrevet mail til Håndværker og ikke havde fået noget svar.

Håber i begge 2 tar' imod min undskyldning,

Kan i alle ha' en rigtig go' dag. Mvh. Maskinsnedker.

 Undskyldning?      Ej det er der nu ikke grund til at give. Du spurgte blot ind til hvorfor vi svarede sådan og det er helt fint med mig du spurgte. Så for mig at se er der intet i det   

Så jo helt klart taget i mod, men på ingen måde nødvendigt at give  
Håber også du får en rigtig god dag..

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Annonce
Tak jeg har vist aldrig været "for stor" til at give en undskyldning om jeg har gjort nogen uret.

Helt fint også go dag til dig jer.  

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Synes han svar var ganske gode, forstår ikke folk der bliver så stødt på internettet, jeg kan godt savne de lidt kontante svar :)
Jeg har også, for år tilbage, skrevet med ham, f.eks. når han blev ved med at skrive om choker i moderne biler. Der brugte jeg en del mails til at sætte ham lidt ind ind i, hvordan biler med indsprøjtning fungerer og ikke har choker man selv regulerer, og f.eks. ej heller kan få karburatoris. Det accepterede han vist nok efterhånden, men modstræbende, som den stivstikker han var.

Med venlig hilsen
ktm

 

Tak, maskinsnedker, for at viderebringe den hilsen. Jeg har ikke haft mulighed for at skrive før - derfor først besked fra mig nu:

Uoverensstemmelser eller ej, så har "håndværkeren" ydet et kæmpe stort bidrag til LDS. Han var med siden 2004 og i de 11 år han var aktiv, skrev han over 20.000 indlæg i forummet. Især i begyndelsen, da LDS var lille, var det helt essentielt med aktivitet i forummet. Det bidrog han i høj grad til. Og han gav en masse god feedback bag scenen, som bl.a. sikrede at spam mv. blev holdt ude.

Mange indlæg blev skrevet i hans særlige stil, som til tider kunne være lidt hård på skrift og derfor let blev misforstået blandt de mange der ikke kendte historikken.

Men et godt og hjælpsomt menneske, som alt i alt har været et stort aktiv for LDS.

Så...kære Jørgen / håndværkeren hvis du læser med nu:

Tusind tak for alt, gamle ven! Et stort LDS-skulderklap herfra til dig fra mig...og lykke til på den næste del af den rejse, som vi allesammen skal på før eller siden.

Mvh. AllanE
Jeg vil også ønske Håndværkeren god tur, når næste etape skal gennemkøres.
Husk 2-takts olie til MZ'en, så du kan komme hele vejen.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis