Håndværkeren bad mig hilse på forum.

Mange af jeg husker sikkert Håndværkeren?

Håndværkeren & jeg har skrevet mails til hinanden gennem flere år, om mange forskellige ting, han kom med mange gode råd.

Han bad mig hilse jer og fortælle at han havde været meget glad for at være med i en lang årrække.

Han skrev at han var uhelbredeligt syg og for svag til yderligere behandling.

Han var en stor bidragsyder her med indlæg og svar (nok mest det sidste)

Så som et sidste ønske fra ham er det naturligt for mig at opfylde dette.

Ved af gode grunde ikke om han er til mere, men sådan må det jo være.


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
20 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hils igen.

Selvom han til tider var en hård mand uden den store plads til andres meninger, så er han en mand der huskes ☺️

Mvh. Christian M
 

Jeg vil sende de varmeste tanker til ham - jeg har krydset klinger med ham for mange år siden, men kan i dag godt følge hans måde at agere på.. må han komme til et godt GDS-sted deroppe..:-)
og nej, han skal ikke holde op med at kommentere - ikke engang i DET forum.. ;-)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Vi er jo nogen der har været lidt på mail med ham. Og derfor har en viden om hans dårlige sundhedstilstand også psykisk. Det var jo nok medvirkende til de til tider ualmindeligt trælse svar. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Tak for oplysningen omkring hans psykiske held red for så giver det mere mening.
Synd for ham

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Annonce
@ Christian M & MLU

Hils igen skriver i begge, det kan jeg ikke - - - jeg skrev et kort svar på den sidste mail fra ham, denne er der ikke blevet svaret på, så hvorfor skrive og hilse igen?

Det giver ikke rigtig nogen mening for mig.

Ville ellers gerne, om i forstår?

Mvh. maskinsnedker.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Håndværkeren skev flere gange til mig privat , han havde det ikke godt , men skør og tosset var han ikke , han bøvlede med depression , det skrev har til mig , han fik det røde kort her , da der var nogle der ikke kunne lide hans noget direkte måde at sige tingene på , der har været mange farverige sjove typer her , men de er alle blevet mobbet ud , og nu er  det gråt i gråt , en lille gruppe bedre vidende styrer løjerne .

   elektriker fra jævnstrømmens tid
Svend Høst skrev den lige fr07-01-2020 20:50:42

Håndværkeren skev flere gange til mig privat , han havde det ikke godt , men skør og tosset var han ikke , han bøvlede med depression , det skrev har til mig , han fik det røde kort her , da der var nogle der ikke kunne lide hans noget direkte måde at sige tingene på , der har været mange farverige sjove typer her , men de er alle blevet mobbet ud , og nu er  det gråt i gråt , en lille gruppe bedre vidende styrer løjerne .

 Ligefrem at sige, at en lille gruppe bedrevidende styrer løjerne, er da noget af en påstand. 


Hvis ret skal være ret, så var mange af Håndværkerens svar noget egoistiske og direkte nedværdigende overfor spørgerne, og dét kan jeg godt forstå at mange blev "skrænt" af, især nye medlemmere.

Mvh. Christian M
 

@ Svend Høst

Der er vist ikke nogen der har skrevet at han var skør, ikke det jeg har set i alle tilfælde.

Er lidt ked af du synes at en lille gruppe af bedrevidende styrer som du skriver, det er nu heller ikke min opfattelse, men vi må jo alle ha' ret til at mene som vi vil.

Synes vi brugere her på LDS altid har haft er ret god tone imellem os
, jow selvfølgelig har de været lidt godmodig drilleri mellem nogle af os, men ikke ondskabsfuldt, synes jeg nu ikke.

Når så mange aktive skriver om dette og hint, kan der jo være meningsudvekslinger, og det skal/må der jo være plads til, synes jeg.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Håndværkeren var nu meget underholdene, og der kom da også en del guldkorn, især hans store viden om både, og syning, som jeg husker er han udannet dameskrædder.
Og fik han igen af samme skuffe, gik det nu meget godt, og har aldrig oplevet han bar nag, selv om vi ofte var uenige.
Men ja nye medlemmer synes nok ikke om den slags humor..

Vi prøver igen, i morgen --
Der er yderligere 10 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis