Vi bor til leje i hus. Opvarmning sker fra fjernvarmen.
Vi har fået besked fra fjernvarmen at vores returtemp er for høj
Vi oplever samtidig at der er koldt i huset. Vi kan ikke få det varmet ordentlig op. På er der omkring 18-19 grader. I to små rum er temp højere ca 22 grader
Nogen ideer til hvad der kan være galt??
Vores udlejer har haft vvs ude og de har vist nok haft fyldt vand på systemet og det hjalp i en dags tid.