Nogen der har erfaring med en Septiktank fra Scan-Plast “2m3 2-kammer”. Den laves ikke mere (dårlig kvalitet). Tilsyneladende sidder mit pumpehus løst (anmærkning ved sidste tømning). Jeg har fået at vide det er et velkendt problem. Har fået forklaret at Pumpehuset hviler på kanten af det andet kammer og så er skruet fast (gætter på ind i beton brønvæggen). Den lokale Kloakmester er i tvivl om hvordan tanken er fastgjort oprindeligt. Er det nogen der evt. har haft samme udfordring?