Tyverialarm til hus uden abonnement.

Er der nogen der har erfaringer med hvor man kan købe noget der virker og har en vis kvalitet?

Tænker på et par kameraer og nogle bevægelses følere.
Trådløs forbindelse til ens netværk og alrm til mobil.
Altså lidt ligesom det man får fra G4S og Falck.

Fandt en tråd herinde fra 2011, men det er jo nok allerede forældet.

Katmus
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvor godt dette her er ved jeg ikke, men det er ret billigt https://satana.dk/vare/360-indendoers-overvaagningskamera/?gclid=CjwKCAiAjMHwBRAVEiwAzdLWGCbXAhw2BO3PCeurtWOjSLDSP3jKBWFQRQCuqVyWxZ6tIYyYDGfDCxoCtd4QAvD_BwE 
sorry..glemte lige at kamera helst skal være uden 220 V men med POE strøm (powerover ethernetcable)

desuden helst nogen der har erfaringer med noget rimeligt udstyr. Behøves ikke være det billigste.

Katmus
Jeg har rigtigt gode erfaringer med produkter fra Ubiquiti.
Alt mit netværksudstyr herhjemme - switches, router, AP - er af dette mærke og kameraerne jeg har kørende er G3 Flex.
De er koblet sammen med en Cloudkey Gen 2 plus og jeg kan tilgå optagelser via en app på min mobil. Det kører klippestabilt og softwaren bliver hele tiden videreudviklet.
Derudover er prisen mere end rimelig ifht. kvaliteten.

 Aldrig gå ned på udstyr!

Hej Borst

Ja dem kender jeg... har hele huset fyldt med netværksudstyr fra dem :-)
Super udstyr der bare virker.

Har også deres runde kamera G3.
Men det er jeg dog ikke tilfreds med.
Måske er flex en nyere udgave som er bedre.
Det er mest brugen af det jeg synes er lidt bøvlet og den del med at kun alarmere i et foruddefineret område, virker ikke særlig godt.

Men kan man bruge det som alarm?
Har de rumfølere eller vil du blot bruge kameraer til det?

Katmus
Annonce
Google Nest fungerer godt.

Kameraerne kan genkende personer og fungerer dermed også som bevægelses-sensorer. Kan sættes til selv at slå til og fra efter om din telefon er på matriklen.

Kombinér dem evt. med et par infrarøde pærer fra LIFX (intgrerer med Nest) og så har man en super løsning.
Hik axhub og et par kameraer udenfor.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis