Social bolligebyggeri

Hej og godt nytår !

Har lige et pat spøgmål:

1 .Bor "socialt bolliggeri" så må jeg fz udskifte en vandhane selv? Altså måske burde "varmemesteren" gøre det, men hvis jeg vil have en bestemt vandhane?

2. Jeg har tænkt mig måske engang sidst på året at flytte hjem til min kæreste. Skal jeg få indskuddet retur ?

3. Min kæreste har ikke børn endnu , men hun får jo nok gg. Men i den for bindelse skal vi så tænke på boligsikring og den slags ?

Mest af alt handler det om om jeg kan miste m in bolig i fremtiden så jeg allerede NU vær skrive mig op til en anden.

De har godt nok sidste forår renoveret badeværelserne. Men den er stadig fra 70´-erne - tror i de vil rive dem ned på et tidpunkt, eller kan jeg bleve boende her for evigt ?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan ikke blive boende " for evigt " hvis du flytter " sidst på året " Man skal nok ikke regne med nedrivning de første mange år hvis der er renoveret bad. Du mister ikke din bolig hvis du betaler huslejen og ikke laver voldsomme gener for naboer.
Allerede ved at i flytter sammen skal der besked til kommunen så boligsikring, evt, tillæg m.m. kan regnes ud efter de ændrede forhold.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Men mon ikke han ved alt dette i forvejen, han søger vist bare lidt opmærksomhed.... det kan man vist konkludere ud fra hans tidligere spørgsmål.... forøvrigt hænger det ikke helt sammen det med at bo der for evigt og så,i nær fremtid  få,børn,og flytte hjem til kæresten.... 
mfrost skrev den 05-01-2020 00:25:53

Men mon ikke han ved alt dette i forvejen, han søger vist bare lidt opmærksomhed.... det kan man vist konkludere ud fra hans tidligere spørgsmål.... forøvrigt hænger det ikke helt sammen det med at bo der for evigt og så,i nær fremtid  få,børn,og flytte hjem til kæresten....

@"fusser" - du beholder alligevel ikke "kjæresten" så længe, at det kan gå at flytte ud.. og får du børn med hende, så skal vi bare betale for dem   - også selvom "Mette" vil anbringe dem et "fornuftigere sted"  (sorry @Allan - men jeg er træt af at betale for så mange, der ikke gider at betale til samfundet    )

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis