Genvex anlæg med varmepumpe.

Hej LDS'er.
Jeg er ny her på siden. 😀

Min kæreste og jeg har købt et ét-plans hus fra 1979 med el-varme, vi har 250 på loftet, og 150 i alle ydervægge.
Det var lidt om huset.

Vi har gået lidt med tanken om et genvex anlæg med varmepumpe, for at undgå en varmepumpe mere i vores gang, da vores nuværende mitsubishi ln25, ikke kan varme varme det op 100%( pga placering).
Og vil i den forbindelse hører om nogle har erfaring med et ges premium 1/1l fra genvex.
Tænker på strømforbrug og varmeførslen til de tilkoblet rum.

På forhånd tak. 😀
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis