Hej LDS'er.
Jeg er ny her på siden. 😀
Min kæreste og jeg har købt et ét-plans hus fra 1979 med el-varme, vi har 250 på loftet, og 150 i alle ydervægge.
Det var lidt om huset.
Vi har gået lidt med tanken om et genvex anlæg med varmepumpe, for at undgå en varmepumpe mere i vores gang, da vores nuværende mitsubishi ln25, ikke kan varme varme det op 100%( pga placering).
Og vil i den forbindelse hører om nogle har erfaring med et ges premium 1/1l fra genvex.
Tænker på strømforbrug og varmeførslen til de tilkoblet rum.
På forhånd tak. 😀