Hej- jeg har problemer med at få ordentligt varmt vand. Jeg har et Baxi gasfyr WBS 15. Temp på vandet er sat t 55 grader- den er konstant bare 34 ( meget kedelige bade). Lige nu står den på konstant aktivitet. Den viser ingen fejlkoder. Jeg har prøvet at genindkoble, stadig ingen varmt vand. Hvad kan jeg ændre på så det virker ? Mvh Trine