Jeg har 2 1-grebs armatur på badeværelset som ter sig mærkeligt. Den varme side virker fint, hvis jeg har grebet i midten - bliver vandet mere end lunken, og sætter jeg grebet over i højre side - er vandet stadigvæk varmt, samtidig med at hvis grebet er helt i højre side, er der næsten ikke noget tryk på længere. Det er noget der er blevet værre og værre de sidste par år, og nu skal jeg vist snart have gjort noget ved det. Men hvad kan der være galt? Og er det noget jeg selv kan gøre noget ved, udover selvfølgelig at skifte armaturerne.