Temperaturen på,det varme vand stiger og falder. Vi har indirekte fjernvarme. Jeg tror det er temperaturføleren den er er gået i stykker med. Der mangler et stykke af den— se billede. Er den ok eller? jeg har renset filtre, udluftet anlæg og motioneret ventiler. Der er ikke en kontraventil på anlægget. Så hvad kan der være galt?
RAN