Hej. Jeg er igang med en tilbygning på mit hus. Bygningen har jeg opført som en trækonstruktion.
Jeg fik undertag og vindspærre på for ca. 4 uger siden, men træet nåede at få ret store mængder vand inden.
mit spørgsmål er følgende: hvilken fugtmåler bør jeg leje eller købe, og hvad skal fugtigheden være i træet før jeg må begynde at isolere
på forhånd tak, og rigtig godt nytår.