Tørretid trækonstruktion

Hej. Jeg er igang med en tilbygning på mit hus. Bygningen har jeg opført som en trækonstruktion.
Jeg fik undertag og vindspærre på for ca. 4 uger siden, men træet nåede at få ret store mængder vand inden.
mit spørgsmål er følgende: hvilken fugtmåler bør jeg leje eller købe, og hvad skal fugtigheden være i træet før jeg må begynde at isolere
på forhånd tak, og rigtig godt nytår. 

0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis